کد خبر : 4627
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 - 7:18

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خواف با دستورکار ومحوریت راه های پیشگیری از بیماری کرونا

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خواف با دستورکار ومحوریت راه های پیشگیری از بیماری کرونا

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی  خواف با دستورکار ومحوریت راه های پیشگیری از بیماری کرونا با حضور مدیران دستگاه ها و به ریاست  حسین اسدی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری خواف در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارگردید.دراین جلسه حسین اسدی  از همه


به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی  خواف با دستورکار ومحوریت راه های پیشگیری از بیماری کرونا با حضور مدیران دستگاه ها و به ریاست  حسین اسدی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری خواف در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارگردید.
دراین جلسه حسین اسدی  از همه مردم خواست تا به شایعات پیرامون این بیماری در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار صحیح را ازمنابع موثق دنبال کنند .
وی افزود درخصوص اطلاع رسانی پیرامون این موضوع صرفادانشگاه علوم پزشکی استان ومدیریت شبکه بهداشت شهرستان مورد تایید است که اخبار واطلاعات مربوطه را مکررا اعلام خواهند کرد.
  معاون فرمانداری خواف با اشاره به اهمیت ارائه آموزشهای دقیق ومناسب عمومی به طرق و روشهای مختلف خصوصا فضای مجازی  گفت: شهروندان باید ضمن رعایت مسائل اولیه بهداشتی مانند دست ندادن ،دیده بوسی نکردن ودیدارها …حتی الامکان از حضور در محیط های جمعی ،مراسمات و محل های عمومی پررفت و آمد اجتناب کنند و حتی در صورت نا مساعد بودن حال عمومی همکاران دردستگاههای اجرایی از حضور در محل کارشان امتناع نمایند.
 اسدی افزود:  آموزشها از دستگاههای اجرایی شروع شده ومدیران. وپرسنل به نکات بهداشتی. دقت نظرداشته باشند
درادامه این جلسه دکتر افکار ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکاتی را پیرامون این بیماری و راه های پیشگیری ازآن را یادآورشد .همچنین درپایان  نیز از تمهیدات واقدامات شهرداری. ودهیاریهادر خصوص ضدعفونی اماکن عمومی وجمع آوری زباله در سطح شهرها اشاره گردید دراین جلسه تصمیمات وتمهیدات مربوطه تبیین وتصویب وبرای اجرا به دستگاههای اجرایی ابلاغ گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.