کد خبر : 7093
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 11:29

امیر توکلی رودی در حاشیه بازدید از پیست موتورسواری در حال تکمیل شهر خواف:اتکا بر توانایی نیروی بومی نیازهای نسل جوان را رفع می‌کند

امیر توکلی رودی در حاشیه بازدید از پیست موتورسواری در حال تکمیل شهر خواف:اتکا بر توانایی نیروی بومی نیازهای نسل جوان را رفع می‌کند

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اتکا بر توانایی نیروی بومی نیازهای نسل جوان را رفع می‌کند. امیر توکلی رودی در حاشیه بازدید از پیست موتورسواری در حال تکمیل شهر خواف در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای رفع نیازهای نسل جوان و به خصوص موضوعات

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اتکا بر توانایی نیروی بومی نیازهای نسل جوان را رفع می‌کند.

امیر توکلی رودی در حاشیه بازدید از پیست موتورسواری در حال تکمیل شهر خواف در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای رفع نیازهای نسل جوان و به خصوص موضوعات زیرساختی، باید با اتکا بر توانایی نیروهای بومی و سرمایه بومی منطقه قدم برداریم.

وی با بیان اینکه امید است با تکیه بر توان مردم و روحیه همدلی بتوانیم یک به یک نیازهای نسل جوان را برطرف کنیم، افزود: همانگونه که خیرین زیادی در منطقه در حوزه‌های مختلف از قبیل حوزه آموزش و سلامت پیشقدم هستند، امید است فرهنگ این امر حسنه در منطقه برای همه حوزه‌های رفاهی نهادینه شود.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آنچه اعلام شده پیست خواف از معدود پیست‌های موتورسواری خراسان رضوی است که ضلع جنوبی آن از تپه‌ها و کوه پایه‌های طبیعی برخوردار است و علاقه‌مندان می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی از آن‌ها به عنوان سکو استفاده کنند.

سید مرتضی حرمی باف یکی از قهرمانان و پیشکسوتان موتورسواری کشور که کار نظارت برساخت پیست را به عهده دارد، گفت: تمامی استانداردهای لازم در ساخت پیست موتورسواری خواف رعایت شده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.