کد خبر : 7029
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1403 - 12:07

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار:رفع مشکلات راه‌های ارتباطی یکی از اولویت‌های مهم حوزه انتخابیه است

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار:رفع مشکلات راه‌های ارتباطی یکی از اولویت‌های مهم حوزه انتخابیه است

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات راه‌های ارتباطی رشتخوار و خواف و دوبانده کردن این راه‌ها باید در اولویت قرار گیرد. امیر توکلی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با استفاده از خرد جمعی در کار‌ها و فعالیت‌ها یک اثرگذاری

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات راه‌های ارتباطی رشتخوار و خواف و دوبانده کردن این راه‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

امیر توکلی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با استفاده از خرد جمعی در کار‌ها و فعالیت‌ها یک اثرگذاری خوبی برای مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید سال جدید را که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است را به فال نیک بگیریم، اظهار کرد: از تمامی مسئولان شهرستان تقاضا داریم یک فضای همدلی و تعامل خوبی را در پیش بگیریم و برای مردم کار کنیم، روحیه همکاری داشته باشیم و تلاش کنیم با یک هم سویی اقدامات در خور شأنی برای مردم رقم بزنیم.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقدمات کار‌ها در اکثر وزارتخانه‌ها و تعدادی از حوزه‌ها همچون بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و … به خوبی انجام شده است.

وی تأکید کرد: ما قائم به خرد جمعی در کار‌ها هستیم و با نظراتی که در جمع به نتیجه می‌رسد کار خواهیم کرد. باید آسیب‌شناسی و نیازسنجی لازم در شهرستان رشتخوار را داشته باشیم و مشکلات و مطالبات مردمی در سطح شهر و روستا‌ها را مدنظر قرار دهیم و از بین مسائل و مشکلات احصاء شده مشکلات شاخص را انتخاب و مرتفع کنیم.

توکلی توسعه جاده خواف و رشتخوار را در اولویت دانست و گفت: قطعاً رفع مشکلات راه‌های ارتباطی رشتخوار و خواف و دوبانده کردن این راه‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه سنگین از مسیر‌های ارتباطی شهرستان‌های خواف و رشتخوار، از جمله جاده سنگان به تربت‌حیدریه، خواف به گناباد و تایباد تکمیل طرح دوبانده کردن این محور‌ها ضروری است.

وی همچنین بر توسعه صنایع فرآوری تبدیلی این بخش برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه تأکید کرد و افزود: موضوع مسئولیت‌های اجتماعی معادن در قبال شهرستان رشتخوار در حال پیگیری است تا مردم این منطقه برخورداری لازم را از وجود معادن سنگان داشته باشند.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصمیم هوشمندانه مقام معظم رهبری در نام‌گذاری شعار سال ۱۴۰۳، یقیناً این موضوع را اثبات می‌کند که حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … می‌تواند گره‌گشای مسائل و مشکلات مردم باشد.

توکلی بیان کرد: هم‌افزایی خوبی که بین امام‌جمعه و مجموعه مدیریت شهرستان وجود دارد قطعاً نویدبخش اتفاقات خوب برای مردم منطقه خواهد بود.

وی تأکید کرد: امیدواریم با خرد جمعی و با کمک مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری بتوانیم مشکلات را مرتفع نماییم و رضایتمندی اجتماعی لازم را به دست آوریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.