کد خبر : 4029
تاریخ انتشار : جمعه 14 تیر 1398 - 4:38

اعلام برنامه های فرهنگی اوقات فراغت بنیاد خواف

اعلام برنامه های فرهنگی اوقات فراغت بنیاد خواف

برنامه های اوقات فراغت بنیاد خواف برای خانواده های شهدا و ایثارگران اعلام شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  ایثار واحد خراسان رضوی، نظر به فرارسيدن فصل تابستان يكي از برنامه هاي بنياد شهید و امور ایثارگران خواف برگزاري كلاس هاي اوقات فراغت است. رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خواف پنج شنبه

برنامه های اوقات فراغت بنیاد خواف برای خانواده های شهدا و ایثارگران اعلام شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  ایثار واحد خراسان رضوی، نظر به فرارسيدن فصل تابستان يكي از برنامه هاي بنياد شهید و امور ایثارگران خواف برگزاري كلاس هاي اوقات فراغت است.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خواف پنج شنبه 13 تير در خصوص برگزاری این کلاس ها گفت: درتعامل صورت گرفته با اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش این شهرستان باتوجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، کلاس ها و برنامه های متنوعی تا پایان شهریور در قالب اوقات فراغت برگزار خواهد شد تا فرزندان شهدا و ایثارگران بتوانند از این کلاس ها استفاده کنند.
علی رمضانی افزود: این کلاس ها با تخفیف ویژه برای خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می شود.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این کلاس‌ها برای جامعه هدف تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواف، غنی‌سازی اوقات فراغت، برای تمامی گروه‌های سنی نونهال، نوجوان، جوانان و بزرگسالان است،
رئیس بنیاد خواف اظهار داشت: این کلاس‌ها، در رشته‌های قرآنی، هنری، ورزشی و تقویتی برگزار می‌شود.
گفتني است شهرستان خواف كه ٢٧٠ كيلومتري از مشهد مقدس فاصله دارد، ٩٧ شهيد، ۲۸۳ جانباز و ٣٤ آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهاي پيام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.