کد خبر : 3889
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 11:50

کشف بیش از 344 کیلو موادمخدر در خواف

کشف بیش از 344 کیلو موادمخدر در خواف

کشف بیش از 344 کیلو موادمخدر در خواف  فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 344 کیلوگرم از خودرو سواری سمند طی عملیات تعقیب و گریز در شهرستان خواف خبرداد.   به گزارش خواف نیوز سردار “محمدکاظم تقوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی کسب

کشف بیش از 344 کیلو موادمخدر در خواف
 فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 344 کیلوگرم از خودرو سواری سمند طی عملیات تعقیب و گریز در شهرستان خواف خبرداد.
 

به گزارش خواف نیوز سردار “محمدکاظم تقوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از طریق خودرو سواری دارند تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خواف موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی موفق شدند، خودرو مورد نظر که یک دستگاه سواری سمند بود در محور خواف- رشتخوار را شناسایی کرده و طی یک عملیات تعقیب و گریز، خودرو را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 213 کیلوگرم تریاک و 131 کیلو و500 گرم حشیش که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، گفت: پليس با اشرافيت اطلاعاتي و تقويت تيم هاي عملياتي، تمام تلاش خود را به كار مي گيرد تا همواره حوزه امن و پهناور استان براي سوداگران مرگ و ديگر برهم زنندگان امنيت ناامن باشد و در اين رابطه همکاری بیشتر مردم با پلیس، حائز اهمیت است.*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.