کد خبر : 3669
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 خرداد 1398 - 19:56

مدیر آموزش و پرورش خواف خبرداد: رشد ۱۰۰ درصدی راه یابی هنرجویان شهرستان خواف به مرحله عملی استانی مسابقات علمی کابردی هنرستان های کاردانش

مدیر آموزش و پرورش خواف خبرداد: رشد ۱۰۰ درصدی راه یابی هنرجویان شهرستان خواف به مرحله عملی استانی مسابقات علمی کابردی هنرستان های کاردانش

هنرجویان خوافی به مرحله استانی مسابقات علمی کابردی راه یافتند. به گزارش  خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خواف، ۴نفر از هنرجویان هنرستان‌های کار و دانش شهرستان خواف با درخشش در مسابقات علمی کابردی به مرحله عملی استانی راه یافتند.  احمد قادری مدیر آ.پ خواف با اعلام این خبر افزود: مسابقات علمی کاربردی

هنرجویان خوافی به مرحله استانی مسابقات علمی کابردی راه یافتند.

به گزارش  خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خواف، ۴نفر از هنرجویان هنرستان‌های کار و دانش شهرستان خواف با درخشش در مسابقات علمی کابردی به مرحله عملی استانی راه یافتند.

 احمد قادری مدیر آ.پ خواف با اعلام این خبر افزود: مسابقات علمی کاربردی هنرجویی با هدف افزایش مهارتهای هنرجویان در دروس تخصصی کاردانش  در چهار سطح مدرسه، شهرستان، استان و کشور برگزار می گردد.

 وی با اشاره به اسامی راه‌یافتگان به مرحله استانی این مسابقات تصریح کرد: با کاربست تمهیدات نوین و برنامه ریزی مدون مدارس، آمار هنرجویان راه یافته به مرحله استانی مسابقات در مقایسه با سال گذشته رشد 100 درصدی نشان می دهد.

مدیر آموزش و پرورش خواف افزود: در سال گذشته نیز شهرستان خواف در رشته تاسیسات بهداشتی مقام اول و دوم این مسابقات را کسب کرده بود.

قادری ضمن تبریک این موفقیت به هنرجویان و خانواده های آنان، از تلاش های قابل تحسین همه ی دست اندرکاران، به ویژه مدیر، معاونین، هنرآموزان و مجموعه فرهنگیان شهرستان که در کسب این موفقیت نقش آفرین بوده اند تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکراست مرحله استانی این مسابقات تیرماه ۹۸برگزار خواهد شد.

محمد سعید گنجی رودی از هنرستان امام رضا(ع)

مسعود معرف رودی از هنرستان امام رضا(ع)

فاطمه خصوصی رودی از هنرستان کوثر2

فرشته کیانی فر از هنرستان ابتکار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.