کد خبر : 3458
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 19:25

برگزاری اردوی یک روزه توان افزایی و اجرای مانور امداد و نجات در سیلاب

برگزاری اردوی یک روزه توان افزایی و اجرای مانور امداد و نجات در سیلاب

  برگزاری اردوی یک روزه توان افزایی و اجرای مانور امداد و نجات در سیلاب اردوی توان افزایی و اجرای مانور امداد و نجات در سیلاب ویژه ۲۰ نفر از امدادگران و نجاتگران تیم‌های عملیاتی امداد و نجات در سیلاب خواف برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان

 

برگزاری اردوی یک روزه توان افزایی و اجرای مانور امداد و نجات در سیلاب

اردوی توان افزایی و اجرای مانور امداد و نجات در سیلاب ویژه ۲۰ نفر از امدادگران و نجاتگران تیم‌های عملیاتی امداد و نجات در سیلاب خواف برگزار شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: آموزش‌های تخصصی و بازآموزی برگزاری اردوی یک روزه توان افزایی و اجرای مانور امدادونجات درسیلابامدادگران و نجاتگران، عامل مهمی در موفقیت برای امدادرسانی موثر و مفید هلال احمر در سیلاب‌های اخیر محسوب می‌شود.
هادی رمضانی افزود: آموزش آخرین تکنیک‌ های جستجو و نجات در سیلاب و آب‌های خروشان  و تمرین  تجهیزاتی که تیم‌ها با خود می‌ آورند از اهداف برگزاری این اردو بود.
وی گفت: امدادگران و نجاتگران این شهرستان هر سال در سه مرحله بازآموزی تابستانی، بازآموزی زمستانی و بازآموزی نوروزی در دوره‌های آموزشی و توان افزایی شرکت می‌کنند و همین امر موجب به روز شدن دانش حرفه‌ای و توان امدادی آنان برای حادثه دیدگان می‌شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.