کد خبر : 6154
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 9:06

دو کشته و سه زخمی در سانحه رانندگی در خواف

دو کشته و سه زخمی در سانحه رانندگی در خواف

رییس جمعیت هلال‌احمر خواف گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو سواری زانتیا و پراید یکشنبه شب در این شهرستان دو نفر کشته و سه تن مصدوم شدند. به گزارش خواف نیوز کاظم معامه گر افزود: بدنبال تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر مبنی بر برخورد دو خودروی سواری زانتیا و پراید در

رییس جمعیت هلال‌احمر خواف گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو سواری زانتیا و پراید یکشنبه شب در این شهرستان دو نفر کشته و سه تن مصدوم شدند.

به گزارش خواف نیوز کاظم معامه گر افزود: بدنبال تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر مبنی بر برخورد دو خودروی سواری زانتیا و پراید در کیلومتر هفت جاده خواف به تایباد (نرسیده به جاده شهرک صنعتی خرگرد) دو تیم عملیاتی نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری سه راهی نشتیفان با آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی به محل حادثه و تثبیت صحنه، اقدامات لازم را جهت رهاسازی دو فوتی محبوس در خودروها انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر خواف گفت: در این حادثه  دو نفر در دم جان باختند و سه مصدوم دیگر توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی شهر خواف منتقل شدند.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.