کد خبر : 3285
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1398 - 23:30

دستگیری سارقان حرفه‌ای تجهیزات معدنی در خواف

دستگیری سارقان حرفه‌ای تجهیزات معدنی در خواف

دستگیری سارقان حرفه‌ای تجهیزات معدنی در خواف فرمانده انتظامی خواف از دستگیری سارقان حرفه ای معادن پلاسری سنگ آهن در این شهرستان خبر داد. به گزارش خواف نیوز، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از معادن پلاسری سنگ آهن درسطح شهرستان خواف تیم ویژه‌ای ازکارگاهان پلیس

دستگیری سارقان حرفه‌ای تجهیزات معدنی در خواف

فرمانده انتظامی خواف از دستگیری سارقان حرفه ای معادن پلاسری سنگ آهن در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خواف نیوز، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از معادن پلاسری سنگ آهن درسطح شهرستان خواف تیم ویژه‌ای ازکارگاهان پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت های صورت گرفته و شباهت شگرد سارق در تمامی سرقت ها موفق شدند در این ارتباط دو متهم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی آنها را دستگیر کنند .
این مقام انتظامی ادامه داد، متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشودند و به سه فقره سرقت تجهیزات معدنی شامل الکتروموتور، زنجیر نوار نقاله و……. به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از شرکت های معدنی در سطح حوزه استحفاظی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خواف با اشاره به اینکه چند مالباخته نیز در این خصوص به پلیس آگاهی مراجعه از متهمان شکایت داشتند خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خواف نیوز/ شاهقاسی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.