کد خبر : 1594
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 آذر 1397 - 19:10

همزمان با ۱۶ آذرماه : جلسه کمیته دانشجویی شهرستان خواف برگزار شد

همزمان با ۱۶ آذرماه : جلسه کمیته دانشجویی شهرستان خواف برگزار شد

جلسه کمیته دانشجویی شهرستان خواف به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف در محل فرمانداری تشکیل گردید . به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری ضمن تبریک روز دانشجو با اشاره به اینکه بایستی با برنامه ریزی اصولی و ایجاد انگیزه برای دانشجویان  ، آنها را به سوی پژوهش و مطالعات

جلسه کمیته دانشجویی شهرستان خواف به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف در محل فرمانداری تشکیل گردید .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری ضمن تبریک روز دانشجو با اشاره به اینکه بایستی با برنامه ریزی اصولی و ایجاد انگیزه برای دانشجویان  ، آنها را به سوی پژوهش و مطالعات سوق دهیم ، افزود:  توجه به نیازهای دانشجویان و ایجاد بستر و محیطی با نشاط در دانشگاه از ضرورت ویژه ای برخوردار است.
وی 16 آذرماه را در تاریخ انقلاب اسلامی مهم ارزیابی نموده و از روسای داشنگاهها خواست تا ضمن گرامیداشت این روز و برگزاری برنامه های فرهنگی،  واقعیت های تاریخی را که در سرنوشت انقلاب اسلامی تاثیرگذار بوده را برای دانشجویان تبیین نمایند.
ایشان همچنین  با اشاره به وجود صنایع و معادن مهم در منطقه و تاکید بر ارتباط تنگاتنگ بین دانشگاه و صنایع بیان داشت : تعامل و ارتباط بین دانشگاه و صنعت موجب ایجاد پویایی  و توسعه روز افزون صنایع و شهرستان می شود.
این مقام عالی در خاتمه عنوان کرد : دانشگاهاه همانگونه که درحوزه  ارتقاء سطح علمی افراد تلاش و کوشش می نمایند باید در همسویی و ارتباط تولید علم وتولید اشتغال نیز کوشا باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.