کد خبر : 7072
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 فروردین 1403 - 20:08

فرماندار خبر داد: اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌رسانی خواف

فرماندار خبر داد: اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌رسانی خواف

فرماندار خواف از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌رسانی این شهرستان خبر داد. به گزارش خواف نیوز مهدی عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال جدید ۱۰۰ میلیارد ریال با پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری برای اصلاح شبکه آب‌رسانی خواف در اختیار آبفای شهرستان قرار گرفت. وی تصریح کرد: در

فرماندار خواف از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌رسانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خواف نیوز مهدی عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال جدید ۱۰۰ میلیارد ریال با پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری برای اصلاح شبکه آب‌رسانی خواف در اختیار آبفای شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در جریان حرکتی مؤثر برای بهبود زیرساخت‌های حیاتی، اظهار کرد: مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به منظور خرید لوله و تجهیزات لازم برای بازسازی و توسعه شبکه‌های فرسوده آب‌رسانی شهرها و روستاهای این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار خواف افزود: این اقدام با هدف ارتقاء کیفیت آب شرب، افزایش پایداری تأمین آب در مناطق مختلف شهرستان خواف، مدیریت منابع آبی و کاهش هدر رفت آب انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر، ۵۲ هزار مشترک آب در شهرستان خواف وجود دارد که از این تعداد، ۳۰ هزار مشترک در بخش شهری و ۲۲ هزار مشترک در بخش روستایی هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.