کد خبر : 7069
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1403 - 20:04

مدیر امور آب و فاضلاب خواف خبرداد: سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد ریال برای آب شرب شهرستان خواف

مدیر امور آب و فاضلاب خواف خبرداد: سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد ریال برای آب شرب شهرستان خواف

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: در راستای تقویت زیرساخت‌های تأسیسات آبرسانی ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری از پروژه‌های آب شرب طی یکسال گذشته صرف شده است. به گزارش خواف نیوز به نقل از مهر محسن چهکندی اظهار کرد: در راستای تقویت زیرساخت‌های تأسیسات آبرسانی و افزایش کیفیت و پایداری آب شرب، ۲۴۰ میلیارد

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: در راستای تقویت زیرساخت‌های تأسیسات آبرسانی ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری از پروژه‌های آب شرب طی یکسال گذشته صرف شده است.

به گزارش خواف نیوز به نقل از مهر محسن چهکندی اظهار کرد: در راستای تقویت زیرساخت‌های تأسیسات آبرسانی و افزایش کیفیت و پایداری آب شرب، ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری از پروژه‌های آب شرب طی یکسال گذشته صرف شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف بیان کرد: این پروژه‌ها شامل ۲۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع در مناطق شهری و روستایی، احداث مخزن ذخیره آب شرب ۲۰۰ متر مکعبی در بخش جلگه زوزن، حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه آب شرب، آبرسانی به ۱۵ روستای مجتمع کلاته‌ها و اجرای سیستم هوشمندسازی تأسیسات آب بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ۵۲ هزار مشترک آب در شهرستان خواف وجود دارد که از این تعداد، ۳۰ هزار مشترک در بخش شهری و ۲۲ هزار مشترک در بخش روستایی هستند.

چهکندی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و کمبود منابع آبی، صرفه جویی در مصرف آب، امری ضروری است و از همه مردم تقاضا داریم که در این زمینه، ما را یاری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.