کد خبر : 7057
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 - 13:56

افزایش ۳۹ درصدی حمل محصول معدنی «گندله» در معدن سنگان خواف

افزایش ۳۹ درصدی حمل محصول معدنی «گندله» در معدن سنگان خواف

مدیر عامل توسعه فراگیر سناباد گفت: رکورد حمل روزانه محصول معدنی «گندله» در این معدن مستقر در معادن سنگان نسبت به سه سال گذشته، ۳۹ درصد افزایش یافت. به گزارش خواف نیوز به نقل از شهرآرانیوز، محمود لندی اظهار کرد: آخرین رکورد به دست آمده در این حوزه بیستم آذرماه سال ۱۳۹۹ به میزان ۸۱۵۵ تن محقق

مدیر عامل توسعه فراگیر سناباد گفت: رکورد حمل روزانه محصول معدنی «گندله» در این معدن مستقر در معادن سنگان نسبت به سه سال گذشته، ۳۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش خواف نیوز به نقل از شهرآرانیوز، محمود لندی اظهار کرد: آخرین رکورد به دست آمده در این حوزه بیستم آذرماه سال ۱۳۹۹ به میزان ۸۱۵۵ تن محقق شد.

وی افزود: در تاریخ ۲۷ دی ماه و روز‌های ۱۳ و ۱۷ اسفندماه سال جاری در کمتر از یک ماه به ترتیب به میزان ۱۰هزار و ۶۹۳ تن، ۱۰ هزار و ۹۱۱ تن و ۱۱ هزار و ۳۶۵ تن به ثبت رسید.

مدیرعامل توسعه فراگیر سناباد ادامه داد: این محصول استراتژیک صنعت فولاد از مجتمع کارخانه‌جات سیمیدکو منطقه معدنی سنگان خواف به مقاصد شرکت‌های بزرگ فولادی در چهار استان خراسان جنوبی، خوزستان، هرمزگان و آذربایجان شرقی ارسال شد.

لندی تصریح کرد: شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولیدکننده مواد اولیه صنعت فولاد کشور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.