کد خبر : 7048
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 اسفند 1402 - 13:48

بهره‌برداری ۱۴۵ کلاس درس در خواف

بهره‌برداری ۱۴۵ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی در مراسم بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای «مژن آباد» خواف  با اشاره به اقدامات موثر در ساخت و تکمیل و بهره برداری از کلاس‌های درس و فضا‌های آموزشی در مناطق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی در مراسم بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای «مژن آباد» خواف  با اشاره به اقدامات موثر در ساخت و تکمیل و بهره برداری از کلاس‌های درس و فضا‌های آموزشی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان گفت: تعداد این کلاس‌های درس تا ابتدای سال تحصیلی آینده به ۲۰۰ کلاس افزایش خواهد یافت.

 محمدرضا خدادادی با اشاره به اینکه شهرستان خواف در زمینه مشارکت‌های مردمی برای ساخت و توسعه کلاس‌های درس و فضا‌های آموزشی از رتبه خوبی در استان خراسان رضوی برخوردار است گفت: امیدواریم با توجه ویژه دولت سیزدهم به محرومیت زدایی و اختصاص اعتبار لازم، بخش مهمی از دغدغه‌های کمبود فضا‌های آموزشی در این منطقه کاهش یابد.

رییس اداره آموزش و پرورش خواف هم در این مراسم گفت: در راستای طرح سه شنبه‌های امیدآفرین، از ابتدای سالجاری تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

روح الله غلام پور سدهی افزود:  از ابتدای سال تحصیلی جاری در خواف، ۱۴۵ کلاس در قالب ۳۸ مدرسه افتتاح شده و ۱۴۸ کلاس در حال ساخت است.

وی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای مژن آباد از توابع بخش سلامی این شهرستان با زیربنای ۳۶۵ متر مربع و اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال  ساخته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.