کد خبر : 6969
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 شهریور 1402 - 11:14

دستور جالب دادستان خواف در پیشگیری از وقوع جرم

دستور جالب دادستان خواف در پیشگیری از وقوع جرم

با دستور دادستان شهرستان خواف خودروی حمل فاضلاب خانگی در شهرستان خواف که بر خلاف قوانین و مقررات بهداشتی و زیست محیطی اقدام به تخلیه غیرمجاز فاضلاب در عرصه های طبیعی شهرستان کرده بود با تکلیف نصب ردیاب جغرافیایی بر روی خودروی خود، زیر ذرّه‌بین نظارتی مامورین این اداره قرار گرفت. به گزارش خواف نیوز،

با دستور دادستان شهرستان خواف خودروی حمل فاضلاب خانگی در شهرستان خواف که بر خلاف قوانین و مقررات بهداشتی و زیست محیطی اقدام به تخلیه غیرمجاز فاضلاب در عرصه های طبیعی شهرستان کرده بود با تکلیف نصب ردیاب جغرافیایی بر روی خودروی خود، زیر ذرّه‌بین نظارتی مامورین این اداره قرار گرفت.

به گزارش خواف نیوز، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خواف در حین گشت و کنترل عرصه های طبیعی این شهرستان این تانکر را در حال تخلیه فاضلاب مشاهده و با توجه به جرم‌انگاری این عمل که از مصادیق عنوان شده در ماده ۶۸۸ قانون تعزیرات برای تهدید علیه بهداشت عمومی است، مراتب صورتجلسه و متخلف به همراه خودرو توقیف شده به مرجع قضایی معرفی شد.

سعید شفیعیان افزود: متخلف دارای سابقه این تخلف بوده و قبلا نیز در مرجع قضایی محکوم شده بود که این بار با صلاحدید و تدبیر دادستان و در راستای پیشگیری از جرم مکلف شد تا یک دستگاه ردیاب جغرافیایی با امکان رصد اداره حفاظت محیط زیست روی خودروی خود نصب نماید. 

شفیعیان افزود: پرونده متخلف کماکان مفتوح و حسب تشخیص قاضی اگر مشمول مجازات شدیدتری نشود می تواند تا حبس تا یکسال را برای مرتکب به همراه داشته باشد.

سعید شفیعیان گفت: پیش از این محل تخلیه فاضلاب های تانکری توسط شش شهرداری این شهرستان تعیین شده است.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.