کد خبر : 6958
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 12:27

برای یک شرکت متخلف صادره شد؛ کاشت هزار اصله نهال در سطح ۱۵ هکتار با حکم قاضی در خواف

برای یک شرکت متخلف صادره شد؛ کاشت هزار اصله نهال در سطح ۱۵ هکتار با حکم قاضی در خواف

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری خواف گفت: به دنبال قطع و ریشه کن نمودن درختان جنگلی به وسیله یک شرکت متخلف، دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان این شرکت را به کاشت هزار اصله نهال در سطح ۱۵ هکتار محکوم کرد. به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، مهدی کریمی با اعلام این خبر اظهارکرد:

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری خواف گفت: به دنبال قطع و ریشه کن نمودن درختان جنگلی به وسیله یک شرکت متخلف، دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان این شرکت را به کاشت هزار اصله نهال در سطح ۱۵ هکتار محکوم کرد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، مهدی کریمی با اعلام این خبر اظهارکرد: یک شرکت بخش خصوصی در راستا توسعه فعالیت‌های خود اقدام به قطع و ریشه کن کردن چند اصله درخت جنگلی کرده  بود که شخص خاطی شناسایی وتحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان خواف، افزود: بر این اساس قاضی داداسرای عمومی وانقلاب شهرستان خواف این شرکت را به کاشت هزار اصله نهال در سطح ۱۵ هکتار محکوم کرد.

وی گفت: شرکت مذکور با نظارت کارشناس مسئول منابع طبیعی این اقدام را عملی کرده و پس از اجرای حکم، مراتب به اطلاع اجری احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خواف رسید.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان خواف افزود: این گونه آراء صادره از سوی محاکم قضایی می تواند نقش پیشگیرانه‌ای در کاهش تخلفات در عرصه‌های منابع طبیعی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.