کد خبر : 6928
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 12:16

افزون بر ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خواف کشف شد

افزون بر ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خواف کشف شد

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه خواف گفت:افزون بر ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان کشف و ضبط شد. سید علی حسینی روز یکشنبه افزود: از این میزان پنج هزار لیتر سوخت از سه خودرو در بخش سنگان طی ۲ روز گذشته و افزون بر ۲۵ هزار لیتر

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه خواف گفت:افزون بر ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سید علی حسینی روز یکشنبه افزود: از این میزان پنج هزار لیتر سوخت از سه خودرو در بخش سنگان طی ۲ روز گذشته و افزون بر ۲۵ هزار لیتر هم در سایر مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف کشف شده است.

وی ادامه داد: شهرستان خواف با توجه به موقعیت خود در جنوب خراسان رضوی در مسیر عبور خودروهای قاچاق سوخت به استانهای جنوبی و سیستان و بلوچستان قرار دارد.

مدیر پخش فرآورده های نفتی ناحیه خواف گفت: سوخت قاچاق حتی بیشتر از سهمیه برخی شهرستانهای خراسان رضوی از این طریق به سمت استان سیستان و بلوچستان قاچاق می شود.

حسینی افزود: این سوخت بعد از انتقال به شهرستان خواف در برخی مناطق روستایی ذخیره و در قالب مشکهایی که در برخی خودروهای سواری تعبیه شده اند بسته بندی و به دیگر نقاط انتقال می یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.