کد خبر : 6925
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 12:14

اعزام گروه جهادی پزشکی گناباد به روستای چاه گچی خواف + عکس

اعزام گروه جهادی پزشکی گناباد به روستای چاه گچی خواف + عکس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد از اعزام گروه جهادی پزشکی گناباد به روستای چاه گچی شهرستان خواف و ارائه خدمات پزشکی و پرستاری به بیماران نیازمند با همراهی قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی و بسیج سازندگی این ناحیه خبر داد. به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ پاسدار علی محبی نجم آباد با اعلام این خبر اظهارکرد: گروه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد از اعزام گروه جهادی پزشکی گناباد به روستای چاه گچی شهرستان خواف و ارائه خدمات پزشکی و پرستاری به بیماران نیازمند با همراهی قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی و بسیج سازندگی این ناحیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ پاسدار علی محبی نجم آباد با اعلام این خبر اظهارکرد: گروه جهادی پزشکی گناباد با همراهی قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی و بسیج سازندگی این ناحیه به روستای چاه گچی شهرستان خواف اعزام شدند و خدمات پزشکی و پرستاری به بیماران نیازمند ارائه کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد با قدردانی از حضور پزشکان جهادگر در مناطق محروم و کم برخوردار دوردست گفت: این اردو به مناسبت هفته بسیج سازندگی و سلامت انجام شد که در این برنامۀ جهادی، پزشکان و پرستاران درمانگاه حضرت سید الشهدا(ع) حضور موثری داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.