کد خبر : 6762
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 - 11:56

امام جمعه خواف: دولت مسئولان ناکارآمد را برکنار کند

امام جمعه خواف: دولت مسئولان ناکارآمد را برکنار کند

امام جمعه شهرستان خواف گفت:دولت باید مسئولان ناکارآمد را از صحنه مدیریت کنار بگذارد ولی آنچه امروز در مسئله دلار می‌گذرد، از توطئه‌های اقتصادی علیه ملت ایران است. به گزارش خواف نیوز، حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با همه دشمنی‌ها اعم از جنگ تحمیلی هشت

امام جمعه شهرستان خواف گفت:دولت باید مسئولان ناکارآمد را از صحنه مدیریت کنار بگذارد ولی آنچه امروز در مسئله دلار می‌گذرد، از توطئه‌های اقتصادی علیه ملت ایران است.

به گزارش خواف نیوز، حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با همه دشمنی‌ها اعم از جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی، جنگ ترکیبی و اکنون نیز جنگ ارزی نه تنها پا برجاست بلکه هر سال قدرتمندتر نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه جنگ ارزی بخشی از جنگ ترکیبی برای تداوم دشمنی با ملت انقلابی و به هم ریختن اوضاع داخلی کشور است، افزود: نوساناتی که در بازار شاهد آن هستیم، کار دشمن است.

امام جمعه خواف ادامه داد: هنوز چند ماه از اغتشاشات خیابانی نگذشته که دشمنان این روزها اغتشاشات ارزی راه انداختند، آنها می‌خواهند آرامش را از ملت ایران بگیرند. تلاطم‌های ارزی تصادفی نیست و ما در جنگ ارزی تمام‌عیار هستیم.

حجت الاسلام مظاهری خاطرنشان کرد: ضمن اینکه نسبت به برخی مدیریت‌های اقتصادی نقد وجود دارد و دولت باید مسئولان ناکارآمد را از صحنه مدیریت کنار بگذارد ولی آنچه امروز در مسئله دلار می‌گذرد، از توطئه‌های اقتصادی علیه ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمن نمی‌گذارد اوضاع اقتصادی به ثبات برسد، اظهار کرد: انتظار داریم با هرکسی که در جریان اقتصادی اخلال ایجاد می‌کند برخورد قاطع صورت گیرد.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.