کد خبر : 6522
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 20:20

رکورد تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در معدن سنگان خواف

رکورد تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در معدن سنگان خواف

مدیرکارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان گفت: با تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز رکوردی جدید در این شرکت صنعتی ومعدنی ثبت‌شد. به گزارش خواف نیوز محمد گلی پور مدیرکارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان با اعلام اینکه این میزان تولید، بالاترین میزان تولید کنسانتره تا کنون است گفت:تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره دریک روز با

مدیرکارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان گفت: با تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز رکوردی جدید در این شرکت صنعتی ومعدنی ثبت‌شد.

به گزارش خواف نیوز محمد گلی پور مدیرکارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان با اعلام اینکه این میزان تولید، بالاترین میزان تولید کنسانتره تا کنون است گفت:تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره دریک روز با لطف خدا و همت مردانه باعث موفقیت به تولید بالاترین میزان تولید کنسانتره از ابتدای راه اندازی این شرکت معدنی تاکنونشده بود.

او افزود:کارخانه کنسانتره سازی فولاد سنگان، نخستین کارخانه پنج میلیون‌تنی واحد کنسانتره در شرق کشور است که در کورانتحریم‌ها و به دست متخصصان داخلی راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

مدیر کارخانه کنسانتره سازی ادامه داد:با وجود مشکلات جاری و قطعی برق در تابستان، این شرکت معدنی مصمم است با تولیدپایدار و با کیفیت در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال افرین، برنامه تولید ۳/۵ میلیون تن کنسانتره را محقق تا گامی ارزشمند در تولیدپایدار و مطمئن بردارد.

گفتنی است این شرکت دارای کارخانه‌های تولید گندله و کنسانتره سازی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰میلیون تن در سال بوده که نقشی موثرو راهبردی در تامین پایدار مواد موردنیاز عظیم‌ترین فولادساز خاورمیانه «فولاد مبارکه» دارد.

منبع: دنیای معدن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.