کد خبر : 6266
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 19:45

آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهر خواف در خراسان رضوی

آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهر خواف در خراسان رضوی

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف از آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب این شهر خبر داد. به گزارش خواف نیوزبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سید حسن رضائیان” افزود: این پروژه عظیم و زیرساختی در قالب قرارداد BoT (ساخت، بهره‌برداری، انتقال) با سرمایه‌گذاری بخش صنعت و معدن و سرمایه‌پذیری

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف از آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب این شهر خبر داد.

به گزارش خواف نیوزبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سید حسن رضائیان” افزود: این پروژه عظیم و زیرساختی در قالب قرارداد BoT (ساخت، بهره‌برداری، انتقال) با سرمایه‌گذاری بخش صنعت و معدن و سرمایه‌پذیری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی طی 30 ماه اجرا می‌شود.
وی برآورد سرمایه‌گذاری طرح فاضلاب شهر خواف را حدود چهارهزار میلیارد ریال اعلام کرد که صرف اجرای 144 کیلومتر شبکه جمع‌آوری، نصب 15 هزار انشعاب و احداث تصفیه‌خانه با ظرفیت 6 هزار و 500 مترمکعب در شبانه روز خواهد شد.
به گفته وی، پساب حاصل از تصفیه به مدت 25 سال در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد که برای استفاده در بخش صنعت به مجتمع صنعتی و معدنی سنگان منتقل خواهد شد.
وی اظهار داشت: با اجرای این پروژه ضمن تقویت صنعت آب و فاضلاب، ارتقای بهداشت عمومی و جلوگیری از آلودگی محیط زیست، برداشت از سطح سفره آب زیرزمینی نیز کاهش خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.