کد خبر : 6215
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فروردین 1401 - 12:45

فرماندار خواف:هفت مرکز اقامتی خواف آماده اسکان مسافران نوروزی است

فرماندار خواف:هفت مرکز اقامتی خواف آماده اسکان مسافران نوروزی است

به گزارش خواف نیوز مهدی عباس‌پور روز  سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۹ اقامتگاه بومگردی خواف پنج اقامتگاه و نیز ۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: چهار پایگاه خدمات رسانی و خوش آمد گویی به مسافران نوروزی هم در جاده

به گزارش خواف نیوز مهدی عباس‌پور روز  سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۹ اقامتگاه بومگردی خواف پنج اقامتگاه و نیز ۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: چهار پایگاه خدمات رسانی و خوش آمد گویی به مسافران نوروزی هم در جاده های ورودی خواف مستقر شده است و ضمن توزیع بروشورهای معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان از مسافران پذیرایی می کنند.

فرماندار خواف با اشاره به آماده باش همه مسوولان ستاد خدمات سفر و ارگانهای مرتبط، از استقرار پایگاههای امداد رسانی فوریتهای پزشکی و هلال احمر در این شهرستان و از جمله جاده های پر تردد نظیر خواف به گناباد، قاین و تربت حیدریه خبر داد و گفت: از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهینه به مسافران نوروزی بهره گرفته می شود. 

عباس‌پور افزود: یکی از پنج آیین جشن نوروزگاه استان خراسان رضوی چهارم فروردین ماه کنونی در محل آسبادهای تاریخی نشتیفان خواف برگزار می شود.

وی با اشاره به جاذبه های تاریخی و طبیعی خواف برای جذب مسافران، کمبود زیرساختهای اقامتی را از مشکلات مهم گردشگری این شهرستان برشمرد و ادامه داد: با وجود آمادگی سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در ساخت هتل در خواف ولی به دلیل کمبود زمین مناسب تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده که در دست پیگیری است.

بیش از ۹۰ اثر  از مجموع ۴۰۰ اثر تاریخی شناسایی شده شهرستان خواف در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

مرکز شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.