کد خبر : 6078
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آبان 1400 - 12:27

نشست فوق‌العاده مدیریت بحران در خواف تشکیل شد

نشست فوق‌العاده مدیریت بحران در خواف تشکیل شد

در پی وقوع ۵ سانحه رانندگی روز گذشته در محورهای شهرستان خواف نشست فوق‌العاده شورای مدیریت بحران این شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان محلی سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه، در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد. بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف فرماندار این شهرستان با ابراز تأسف از وقوع این حوادث

در پی وقوع ۵ سانحه رانندگی روز گذشته در محورهای شهرستان خواف نشست فوق‌العاده شورای مدیریت بحران این شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان محلی سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه، در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف فرماندار این شهرستان با ابراز تأسف از وقوع این حوادث به بازماندگان این سوانح تسلیت گفت و افزود: ابعاد مختلف این حادثه باید به سرعت و به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.

حسین سنجرانی با تأکید بر رعایت احتیاط توسط رانندگان در جاده‌ها بیان کرد: مسئولان نیز موظف هستند تا نکات ایمنی را در خودروها کنترل کنند.

وی در ادامه وضعیت نامناسب جاده‌ها را یکی از دلایل اصلی تصادفات اخیر عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت معادن سنگ آهن سنگان در بهینه سازی جاده‌ها استفاده کنیم و جاده‌های شهرستان را ایمن سازی نماییم.

سنجرانی همچنین ترویج فرهنگ استفاده درست از خودرو را خواستار شد و گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی، تمرکز مردم را به هم زده اما نباید این مسئله عاملی باشد تا با با سهل انگاری جان مردم به خطر بیفتد.

به گزارش خواف نیوز در تصادفات شب گذشته که در پنج محور از جاده‌های اصلی و فرعی خواف رخ داد، تعداد ۲ نفر از شهروندان خوافی فوت کردند و ۱۲ نفر دیگر مجروح شدند که  مصدومان آن سانحه در بیمارستان ۲۲ بهمن خواف بستری هستند. افزون بر این پیش‌تر نیز در ۲ سانحه رانندگی که از ابتدای آبان ماه رخ داد، در یک تصادف خودرویی سه نفر از سرنشینان یک خودرو جان باختند و در سانحه رانندگی دیگری که در سفر اخیر استاندار خراسان رضوی به خواف اتفاق افتاد، سه نفر از همراهان استاندار مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.