کد خبر : 6075
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 12:24

راه‌اندازی قطار گردشگری به شهرستان خواف

راه‌اندازی قطار گردشگری به شهرستان خواف

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با تعدادی از فعالان حوزه گردشگری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دیدار و بر ضرورت راه‌اندازی قطار گردشگری به این شهرستان تاکید کرد. به گزارش خواف نیوز، سیدجواد موسوی طی بازدید یک روزه از شهرستان خواف در دیار با تعدادی از فعالان گردشگری و مدیران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با تعدادی از فعالان حوزه گردشگری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دیدار و بر ضرورت راه‌اندازی قطار گردشگری به این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خواف نیوز، سیدجواد موسوی طی بازدید یک روزه از شهرستان خواف در دیار با تعدادی از فعالان گردشگری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهرستان اظهار کرد: شهرستان خواف به واسطه داشتن آثار تاریخی شاخص، موسیقی محلی، صنایع‌دستی متنوع و نزدیکی به کشور افغانستان ظرفیت بالایی در جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد که باید در این خصوص برنامه‌ریزی شود.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث ‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، وی ادامه داد: بدون شک با راه‌اندازی قطار گردشگری فصل جدیدی در توسعه گردشگری شهرستان خواف شروع خواهد شد.

در این دیدار فعالان حوزه گردشگری نیز ضمن  اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه خواستار نقش بیشتری در توسعه گردشگری شهرستان خواف شدند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.