کد خبر : 6026
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 مهر 1400 - 17:48

۱۴روستای محروم در شهرستان مرزی خواف تامین آب شدند

۱۴روستای محروم در شهرستان مرزی خواف تامین آب شدند

۱۴روستای محرم شهرستان مرزی خواف به همت یک بنیاد خیریه از آب شرب برخوردار شدند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این تعداد روستا با دو هزار و ۲۹۷ خانوار و هشت هزار و ۴۷۸ نفر جمعیت، با هزینه 34 میلیارد و 800 میلیون ریالی بنیاد خیریه ابراهیمی، مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه

۱۴روستای محرم شهرستان مرزی خواف به همت یک بنیاد خیریه از آب شرب برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این تعداد روستا با دو هزار و ۲۹۷ خانوار و هشت هزار و ۴۷۸ نفر جمعیت، با هزینه 34 میلیارد و 800 میلیون ریالی بنیاد خیریه ابراهیمی، مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ناحیه خواف و نظارت فنی آبفای شهرستان تامین آب شدند.
“حسین اسدی” معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خواف در مراسم آبرسانی به این روستاها، اجرای طرح‌های آبرسانی را در کاهش تنگنا‌ها و کمبود‌های شهرستان مهم ارزیابی کرد و آن را گامی موثر در محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم دانست.
نماینده بنیاد خیریه ابراهیمی هم گفت: ۲۸ درصد سرمایه گذاری این بنیاد ، برای آبرسانی به روستاهای شهرستان خواف بکار گرفته شده است.
“محمدرضا قربانی جامی” افزود: بنیاد خیریه ابراهیمی آبرسانی به 668 روستا در کشور را به اتمام رسانده و یا در دست اقدام دارد.
۸۳ روستای در شهرستان خواف زیرپوشش خدمات آبفا قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.