کد خبر : 5955
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 14:37

اجرای شبکه فاضلاب در خواف آغاز می شود

اجرای شبکه فاضلاب در خواف آغاز می شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: اجرای شبکه فاضلاب و تصفیه خانه با سرمایه گذاری یکی از شرکت‌های معدنی به زودی در خواف آغاز خواهد شد. ه گزارش خواف نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابراهیم علوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب  خراسان رضوی در  بازدید از امور آب و

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: اجرای شبکه فاضلاب و تصفیه خانه با سرمایه گذاری یکی از شرکت‌های معدنی به زودی در خواف آغاز خواهد شد.

ه گزارش خواف نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابراهیم علوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب  خراسان رضوی در  بازدید از امور آب و فاضلاب خواف با تشریح همچنین پروژه‌های مهم و قابل اجرا در خواف گفت: در سطح شهرستان خواف ۸ حلقه چاه تجهیز شده و دو چاه شماره ۷ و ۸ نیزحفر شد همچنین لوله‌های این پروژه تهیه و پیمانکار انتخاب شده و به زودی اقدام خواهدشد و در سال آتی این چاه‌ها وارد مدار می‌ شود.

او  افزود:از دیگر اقدامات در  خواف می توان به احداث ۷ باب مخزن ذخیره با حجم ۱۵۵۰ متر مکعبی، اجرای ۳۰ کیلومترخط انتقال ۴۴.۵ کیلومتراصلاح شبکه آب و ۱۳.۵ کیلومتر توسعه شبکه آب شرب اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای خراسان رضوی ادامه داد:۱۰ دستگاه الکتروپمپ در روستا‌ها و شهر‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۰ تعویض گردیده وبرای دو دستگاه نیز مهندسی مجدد انجام شده است.

علوی بیان کرد:با کمک خیر محترم  علی اکبرابراهیمی در ۱۴ روستای بخش‌های جلگه زوزن وسلامی شهرستان مرزی خواف پروژه‌های آبرسانی اجرا شده که خرید لوله‌ها به همت  خیر، اجرای کار توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) و با نظارت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی بوده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.