کد خبر : 5602
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 13:10

جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان خواف برگزار شد

جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان خواف برگزار شد

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست حسین سنجرانی فرماندار و با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه ، اعضاء و روسای ادارات مربوطه در محل فرمانداری خواف برگزار شد.در این جلسه حسین سنجرانی اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست حسین سنجرانی فرماندار و با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه ، اعضاء و روسای ادارات مربوطه در محل فرمانداری خواف برگزار شد.
در این جلسه حسین سنجرانی اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند تا بازار دچار آشفتگی نگردد.                  
وی افزود: خوشبختانه در بحث کالاها و اقلام ضروری ثبات خاصی در شهرستان حاکم است ، در فرایند جذب قند، شکر و روغن نیز شهرستان نسبت به سایر شهرستان ها از وضعیت بسیار بهتری برخوردار است.
سنجرانی با اشاره به اینکه متاسفانه بیماری کرونا سبب شده بعضی از مشاغل دچار مشکلات عدیده ی شوند افزود:  بانک ها باید فرایند ارائه تسهیلات به مردم  را تسهیل ببخشند..
سنجرانی خاطر نشان کرد: جریمه های تسهیلات ارائه شده از سوی بانک کشاورزی تا سقف 100 میلیون تومان برای برخی مشاغل بخشیده شده و اقساط آنها نیز تا یک سال به تعویق افتاده است.
فرماندار خواف در ادامه یکی از دغدغه های این کارگروه را وضعیت نانوائی ها عنوان کرد و گفت: نارضایتی ها از سوی مردم همچنان به قوت خود باقیست، باید نظارت ها را در حوزه های شهری و روستایی بیشتر کنیم و از ظرفیت نیرو های بسیجی نیز استفاده کنیم.
سنجرانی از ملزم شدن شرکت های سرمایه گذاری موجود در شهرستان مبنی بر خرید ملزومات اساسی خود از اصناف و بازاریان شهرستان خبر داد.  
رئیس ستاد تنظیم بازارشهرستان به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار اشاره و خاطرنشان کرد: تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد و بعضی مواقع عرضه و تقاضا با کمبودهایی مواجه می شود که با رویکردی که در بازار مشاهده می کنیم باید تلاش کنیم تا نظارت از دستمان خارج نشود و کلیه دستگاه ها به دنبال این باشند تا ثبات حاصل شده حفظ و مردم  دچار کمبود اقلام اساسی نشوند.
گفتنی است؛ در این جلسه هر یک از اعضاء ستاد تنظیم بازار شهرستان از اقدامات صورت گرفته گزارشی را به ریاست جلسه ارائه و تصمیمات جدیدی نیز اتخاذ گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.