کد خبر : 5612
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 13:25

احیای قنات مژن آباد و روستایی که جانی تازه می‌گیرد

احیای قنات مژن آباد و روستایی که جانی تازه می‌گیرد

فرماندار شهرستان خواف به  اتفاق  بخشدار سنگان با حضور در روستای مژن آباد، از  قنات آسیب دیده این روستا بازدید به عمل آورد.به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ حسین سنجرانی در این بازدید میدانی ، ضمن ابراز همدردی با کشاورزان روستای محروم و مرزی مژن آباد و بررسی ابعاد


فرماندار شهرستان خواف به  اتفاق  بخشدار سنگان با حضور در روستای مژن آباد، از  قنات آسیب دیده این روستا بازدید به عمل آورد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ حسین سنجرانی در این بازدید میدانی ، ضمن ابراز همدردی با کشاورزان روستای محروم و مرزی مژن آباد و بررسی ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی حادثه مسدود شدن قنات ، اعلام کرد که تا پایان رفع این مشکل در کنار مردم سخت کوش مژن آباد خواهیم بود تا روستا جانی دوباره بگیرد .
سنجرانی قنات را به عنوان یک میراث ماندگار خواند و افزود : قنات به عنوان شاهکار ایرانیان باستان و یک میراث ماندگار از نیاکان و اجدادمان برایمان به یادگار مانده است و وظیفه نسل جدید حفاظت و نگهداری از آن می باشد.
فرماندار خواف در ادامه تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت های معادن در راستای احیای مسئولیت های اجتماعی، گام مهمی در انجام بسیاری از پروژه های سطح شهرستان برداشته شده و در بحران مژن آباد نیز از این ظرفیت ها جهت تسریع در احیاء و مرمت قنات  استفاده خواهد شد.
رئیس ستاد مدیریت بحران  شهرستان خواف یادآور شد : رفع مشکلات و دغدغه های مردم ، با هم افزایی ، وفاق و انسجام و هماهنگی که بین نهاد های مختلف شهرستان ایجاد شده، با سرعت بیشتری انجام می شود و هدف همه مسئولان خدمت رسانی به مردم می باشد.
گفتنی است؛حضور مسئولین شهرستان در کنار مردم رنج دیده مژن آباد نشان داد که دغدغه مندی و دلسوزی برای رفع این چالش بزرگ در بالاترین سطوح مدیریتی شهرستان وجود دارد و همه مدیران هر آنچه در توان دارند برای کمک به جریان افتادن شاهرگ حیاتی مژن آباد به کار می بندند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.