کد خبر : 5283
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 - 17:48

پیام امام جمعه شهرستان خواف به مناسبت روز جهانی قدس

پیام امام جمعه شهرستان خواف به مناسبت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله وسلم) حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج ‌کشیده و مظلوم فلسطین است. روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله وسلم) حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج ‌کشیده و مظلوم فلسطین است.
روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام؛ به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است؛ آرمانی که متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه ‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است.
یوم‌الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است.
قطع به یقین پاس داشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی با توجه به وضعیت موجود شهرستان ، امسال روز جهانی قدس با ویژه برنامه‌ای بس گرانبها و استثنایی همچون‌ سایر بلاد جهان اسلام پاسداشته خواهد شد و آن عبارت است از سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی که بر این اساس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ( دوم خرداد ۱۳۹۹ ) رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی ساعت ۱۲ به وقت محلی به صورت زنده با امت اسلامی ایراد سخن خواهند فرمود .

و ما مردم وحدت آفرین و مرزنشین شهرستان به همراه تمامی ملت ایران و تمامی آزادی خواهان جهان به سخنان گهربار ایشان گوش فرا خواهیم داد.

با تشکر و آرزوی اقامه نماز جماعت در قدس شریف دفتر امام جمعه شهرستان خواف

دفتر امام جمعه شهرستان خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.