کد خبر : 3366
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 - 18:49

جلسه شورای نظارت بر نامگذاری معابر روستایی شهرستان خواف برگزار گردید

جلسه شورای نظارت بر نامگذاری معابر روستایی شهرستان خواف برگزار گردید

جلسه شورای نظارت بر نامگذاری معابر روستایی شهرستان خواف برگزار گردید جلسه شورای نامگذاری معابر شهرستان خواف به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف  و با حضور اعضاء تشکیل شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف؛ عبدالرضا سپهری با بیان اهمیت نامگذاری مناسب در معابر عمومی، افزود: نامگذاری معابر،میدان، کوچه

جلسه شورای نظارت بر نامگذاری معابر روستایی شهرستان خواف برگزار گردید

جلسه شورای نامگذاری معابر شهرستان خواف به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف  و با حضور اعضاء تشکیل شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف؛ عبدالرضا سپهری با بیان اهمیت نامگذاری مناسب در معابر عمومی، افزود: نامگذاری معابر،میدان، کوچه و خیابان مراحلی دارد که پس از طی آن مراحل و تایید شورای نامگذاری معابر عمومی در شهرستان، جنبه اجرایی به خود می گیرد.
سپهری با بیان اینکه انتخاب نام برای میادین و خیابان ها صرفاً به یک آدرس محلی و پستی ختم نمی شود، با تاکید بر انتخاب نامهای بامسما برای مکان های مختلف، افزود: نام هر کوچه و خیابان، فرهنگ، تاریخ، تمدن و قدمت انسان های آن منطقه را به نمایش می گذارد و تاثیر مهمی بر فکر و ذهن ساکنین منطقه  دارد.
وی در ادامه خواستار اولویت دادن به نام شهدا در نام گذاری ها شد و بیان کرد: شایسته است در مناطقی که نام شهدا مورد غفلت واقع شده، جهت احیای نام شهیدان و ارج نهادن به مقام شامخ آنان و عظمت بخشیدن به نقش آنان در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ، نام شهدای  عزیزمان برای نامگذاری ها مورد استفاده قرار گیرد.
گفتنی است در این جلسه پس از بحث، بررسی و تبادل نظر، پیشنهادات شورای اسلامی شهر تعداد 6 روستا برای نامگذاری معابر روستایی مطرح و مقرر گردید پس از تصویب اسامی مذکور در شورای نامگذاری معابر ، دهیاری نسبت به نصب تابلو در این  محل ها اقدام نماید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.