کد خبر : 3347
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 13:18

ساخت سر ریز برای همه بندهای خواف در مدت دو ماه

ساخت سر ریز برای همه بندهای خواف در مدت دو ماه

  سرپرست فرمانداری خواف  گفت: با هدف مدیریت و کنترل بندهای خاکی  ،در مدت دو ماه باید برای همه بندهای این شهرستان  سرریز ساخته شود. به گزارش خواف نیوز ، عبدالرضا سپهری درجلسه شورای اداری خواف افزود : از اول امسال تا کنون بارندگیخیلی خوبی در این شهرستان رخ داده که سبب رونق و سرسبزی

 

سرپرست فرمانداری خواف  گفت: با هدف مدیریت و کنترل بندهای خاکی  ،در مدت دو ماه باید برای همه بندهای این شهرستان  سرریز ساخته شود.

به گزارش خواف نیوز ، عبدالرضا سپهری درجلسه شورای اداری خواف افزود : از اول امسال تا کنون بارندگیساخت سر ریز برای همه بندهای خواف در مدت دو ماهخیلی خوبی در این شهرستان رخ داده که سبب رونق و سرسبزی این شهرستان شده است.

وی با اشاره به وقوع سیل در برخی استانهای کشور از مردم خواست کرد: متاسفانه سیل در سایر نقاط  کشور سبب یکسری مشکلات برای هرگونه کمک به مناطق سیل زده را با هماهنگی مدیریت بحران خواف انجام دهند.

وی همچنین  بااشاره  به اینکه سپاه و بسیج بعنوان حامی و پشتیبان ملت و نظام است،گفت: رئیس جمهور آمریکا در یک اقدام خارج از عرف بین‌الملل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‌عنوان سازمان تروریستی اعلام کرده است که ما از این تریبون این اقدام را محکوم می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.