کد خبر : 2394
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397 - 1:48

رئيس بنياد شهیدخواف: فعالیت فرهنگی خانواده‌ شهدا بیشترین اثر را برای جوانان دارد

رئيس بنياد شهیدخواف: فعالیت فرهنگی خانواده‌ شهدا بیشترین اثر را برای جوانان دارد

رئيس بنيادش شهيد و امور ايثارگران خواف گفت: فعالیت های فرهنگی خانواده شهدا و ایثارگران بیشترین تاثیر را بر روی جوانان می گذارد و این ستودنی است. به گزارش خواف نیوز به نقل از ايثار واحد خراسان رضوي، علي رمضاني شنبه چهارم اسفند در جلسه معتمدين معين شهرستان خواف كه در بنياد اين شهرستان برگزار

رئيس بنيادش شهيد و امور ايثارگران خواف گفت: فعالیت های فرهنگی خانواده شهدا و ایثارگران بیشترین تاثیر را بر روی جوانان می گذارد و این ستودنی است.
به گزارش خواف نیوز به نقل از ايثار واحد خراسان رضوي، علي رمضاني شنبه چهارم اسفند در جلسه معتمدين معين شهرستان خواف كه در بنياد اين شهرستان برگزار شد، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: معتمدين معين ظرفيتي مناسب براي حل مشكلات ايثارگران و خانواده‌هاي شهدا هستند.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خواف با اشاره به جایگاه ارزشي شهدا و ایثارگران خاطر نشان كرد: خانواده‌های شهدا نماد و سنبل فرهنگی، ارزشی و استقامت در جامعه ما مي‌باشند و باید نگاهی ویژه به اين عزيزان داشته باشیم.
رمضاني با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی خانواده شهدا و ایثارگران بیشترین تاثیر را بر روی جوانان می گذارد و این ستودنی است، اظهار کرد: هدف از تشکیل معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده از ظرفیت‌ها، خلاقيت‌ها و نبوغ جانبازان و ایثارگران در جهت رفع مشکلات آنان برای کمک به خودشان مي‌باشد و آنها نقش غير قابل انكار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.
وی افزود: خدمت به جامعه ایثارگران دارای اجر و قرب خاصی مي‌باشد و اگر خدمتی براي اين عزيزان انجام گرفته فقط ادای وظیفه بوده است.
در پایان این جلسه انتقادات و پیشنهادات مربوطه بررسی و راهکارهای مورد نظر از سوی اعضا ارائه شد که مواردي مانند برنامه‌ریزی جهت برگزاري يادواره شهداي ٢٢ اسفند روز شهدا و سالروز تاسيس بنياد، پیگیری وضعیت ستاد شاهد دانش آموزی و دانشجویی، برنامه‌ريزي براي ايام ولادت حضرت فاطمه (س) روز زن مورد تصویب قرار گرفت.
گفتني است شهرستان خواف كه ٢٧٠ كيلومتري از مشهد مقدس فاصله دارد، ٩٧ شهيد، ٢٨١ جانباز و ٣٤ آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهاي پيام/

حجت‌الله سالاري خبرنگار ايثار رضوي در شهرستان خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.