کد خبر : 1642
تاریخ انتشار : جمعه 23 آذر 1397 - 8:17

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران خواف: طرح سپاس به صورت مستمر در خواف انجام می شود

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران خواف: طرح سپاس به صورت مستمر در خواف انجام می شود

رئیس بنیاد شهیدو امورایثارگران خواف گفت: طرح سپاس و تکریم از ایثارگران در این شهرستان به صورت مستمر انجام می شود. به گزارش خواف نیوز به نقل از ايثار  خراسان رضوي، علي رمضاني در راستای اجرای طرح سپاس به دیدار با خانواده شهیدان علي اعظمي و عبدالغفور و خانواده جانباز متوفي ٦٠ درصد عبدالوهاب علومي

رئیس بنیاد شهیدو امورایثارگران خواف گفت: طرح سپاس و تکریم از ایثارگران در این شهرستان به صورت مستمر انجام می شود.
به گزارش خواف نیوز به نقل از ايثار  خراسان رضوي، علي رمضاني در راستای اجرای طرح سپاس به دیدار با خانواده شهیدان علي اعظمي و عبدالغفور و خانواده جانباز متوفي ٦٠ درصد عبدالوهاب علومي و رسول تاجيك رفته و ضمن گرامی داشت یادوخاطره شهدا گفت:دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است که همه مسئولان در قبال آن مسئولیت دارند.
رئيس بنياد شهيد وامور ايثارگران شهرستان خواف با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند.
علي رمضاني ضمن این مطلب که شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد، اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.
رمضاني با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند  متعال و نزد مردم شريف و عزيز ايران شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی داشته باشیم.
رئيس اداره راه و شهرسازي خواف که در این دیدار حضور داشت، بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مردم ايران زمين مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی خودشان گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
حسن غلامي در ادامه، ابراز داشت: تا زماني که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عزيزمان ايران اسلامي حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
در این دیدار از خانواده شهیدان علي اعظمي و عبد الغفور و خانواده جانباز متوفي ٦٠ درصد عبدالوهاب علومي و رسول تاجيك با اهداي لوح یادبود، تجليل به عمل آمد.
گفتني است شهيدان علي اعظمي،عبدالغفور باهيئت  در ١٩بهمن ٥٠ و ٢٩ مرداد ٤٢ متولد ودر ٣ فروردين ٧٣ و ٢٣خرداد ٦٥  در بيد پارسي خواف و اهواز به درجه رفيع شهادت نائل شده اند.
گفتني است شهرستان خواف ٩٧ شهيد ،٢٨١ جانباز و٣٤ آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري إسلامي ايران كرده است.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.