کد خبر : 1319
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 آبان 1397 - 19:36

ضرورت پرداخت سهم نیم درصد شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی

ضرورت پرداخت سهم نیم درصد شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی

سرپرست فرمانداری خواف بر ضرورت پرداخت سهم نیم درصد شهرداری ها به کتابخانه های عمومی برای ارتقای سطح آگاهی های عمومی و گسترش فرهنگ جامعه تاکید کرد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛، همزمان با اولین روز از هفته کتاب ، کتابخوانی و کتاب دار ،  نشست مسئولین کتابخانه

سرپرست فرمانداری خواف بر ضرورت پرداخت سهم نیم درصد شهرداری ها به کتابخانه های عمومی برای ارتقای سطح آگاهی های عمومی و گسترش فرهنگ جامعه تاکید کرد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛، همزمان با اولین روز از هفته کتاب ، کتابخوانی و کتاب دار ،  نشست مسئولین کتابخانه وکتابداران با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان در محل  فرمانداری برگزار شد.
عبدالرضا سپهری ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی ،  با توجه به پائین بودن سرانه مطالعه در سطح کشور و شهرستان   گفت : باید علت پائین بودن سرانه مطالعه به صورت دقیق و کارشناسی آسیب شناسی شود.
وی کتابداران را به ایجاد انگیزه و برخورد مناسب  با مراجعین دعوت و گفت : حوزه فرهنگ و مطالعه به تلاش و همت بیشتری از سوی دست اندرکاران نیاز دارد.
سرپرست فرمانداری خواف در ادامه عدم رغبت مردم به مطالعه را یکی از مشکلات این حوزه خواند و افزود: فرهنگ کتاب و کتابخوانی را باید از سطوح پایین بین کودکانمان نهادینه کنیم.
وی بر ضرورت پرداخت سهم نیم درصد شهرداری ها به کتابخانه های عمومی برای ارتقای سطح آگاهی های عمومی و گسترش فرهنگ جامعه تاکید کرد
سپهری در خاتمه  به استفاده از ظرفیت تریبون های نماز جمعه  و آموزش و پرورش در راستای افرایش این فرهنگ،  خاطر نشان کرد:  راه اندازی ایستگاههای مطالعه در مکان های پر تردد می تواند نقش موثری در افزایش سرانه مطالعه در سطح جامعه ایفا نماید.
گفتنی است  شنبه مورخ 26/8/97  زنگ مطالعه در مدارس سطح شهرستان به صورت نمادین نواخته خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.