کد خبر : 1137
تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1397 - 15:22

جلوگیری از تردد تریلی های سنگ آهن از مسیر خواف-گناباد

جلوگیری از تردد تریلی های سنگ آهن از مسیر خواف-گناباد

جانشین فرمانده پلیس راه استان خراسان رضوی گفت: آمار به ما نشان می‌دهد تصادفات جاده‌ای در گناباد رشد داشته و باید شورای ترافیک در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد. سرهنگ محمدعلی احسانبخش نیز در زمینه افزایش تصادفات در جاده‌های گناباد اظهار داشت: در سال 95 کاهش بسیار شدیدی در آمار تصادفات و رتبه

جانشین فرمانده پلیس راه استان خراسان رضوی گفت: آمار به ما نشان می‌دهد تصادفات جاده‌ای در گناباد رشد داشته و باید شورای ترافیک در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

سرهنگ محمدعلی احسانبخش نیز در زمینه افزایش تصادفات در جاده‌های گناباد اظهار داشت: در سال 95 کاهش بسیار شدیدی در آمار تصادفات و رتبه اول کاهش تلفات جاده‌ای در کشور را داشته‌ایم و با تلاش پلیس‌راه، اداره راه، فرهنگ‌سازی رسانه و صداسیما این آمار در سال 96 و6 ماهه اول 97 در استان خراسان‌رضوی روند رکود رو به کاهش 4 درصدی تلفات جاده‌ای را داشته‌ است که به تعداد 17 نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در گناباد این موضوع کاملا برعکس و این روند رو به افزایش است و در 6 ماهه اول سال 97 نسبت به 6 ماهه اول سال 96 افزایش 113 درصدی در آمار تلفات جاده‌ای را داشته است.

جانشین فرمانده پلیس‌راه استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: عبور تریلی‌هایی از معادن سنگان خواف که به سمت بجستان حرکت می‌کنند، بجای عبور از سمت رشتخوار، تربت حیدریه، گناباد راه روستای گیسور را انتخاب می‌کنند که یک ساعت بعد مسافت کمتر می‌شود و صد درصد این سبب ناایمن‌تر شدن مسیر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تردد ماشین‌های سنگین از مسیر جاده‌هایی که زیرساخت آن برای این امر انجام نگرفته سبب ناایمنی باشد در شورای ترافیک استان تصمیم خواهیم گرفت تا دیگر از این مسیر رفت و آمد نکنند.

منبع: تسنیم

تاریخ انتشار:۰۳ آبان ۱۳۹۷

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.