کد خبر : 908
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 19:55

مدیرآموزش وپرورش خواف در جلسه هم اندیشی مدیران مقاطع سه گانه: مدیران محکمترین ریسمان اتصال معلم و دانش آموز هستند

مدیرآموزش وپرورش خواف در جلسه هم اندیشی مدیران مقاطع سه گانه: مدیران محکمترین ریسمان اتصال معلم و دانش آموز هستند

  اولین کارگاه توجیهی مدیران،معاون دبیران ومدیرآموزگاران مدارس شهرستان خواف برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، مدیرآموزش وپرورش این شهرستان در ابتدا جلسه از کمیته های مختلف ستاد پروژه مهر شهرستان که درسه ماه تابستان با کمترین چالش درجهت پیشبرد اهداف پروژه مهر و مقدمات بازگشایی مدارس تلاش کردند تقدیر و

 

اولین کارگاه توجیهی مدیران،معاون دبیران ومدیرآموزگاران مدارس شهرستان خواف برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، مدیرآموزش وپرورش این شهرستان در ابتدا جلسه از کمیته های مختلف ستاد پروژه مهر شهرستان که درسه ماه تابستان با کمترین چالش درجهت پیشبرد اهداف پروژه مهر و مقدمات بازگشایی مدارس تلاش کردند تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه با اشاره به شعارسال تحصیلی جدید((مدرسه زندگی،نشاط و پویایی و عدالت آموزشی)) گفت : مدرسه زندگی مدرسه ای است که درآن دانش آموزان علاوه بر خواندن و نوشتن مهارت هایی همچون مهارت های زندگی،مهارت خوب زیستن و خوب فعالیت کردن را به دانش آموزان می آموزد.

مدیر آموزش وپرورش خواف ادامه داد: ما در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش از مدرسه زندگی به عنوان مدرسه صالح یاد می کنیم که مدرسه صالح خود مدرسه است تمام بعدی؛ یعنی این مدرسه تمام نیازهای یک انسان و دانش آموز را برطرف کرده و دانش آموز را به حیات طیبه می رساند.

برترین مقام تعلیم و تربیت شهرستان با اشاره به اهمیت نقش مدیر در اداره مدرسه اظهارکرد: مدیر،  محور تحولات مدرسه است و سند تحول هم هدف نهایی اش با نگاه ویژه به مدیر اجرایی خواهد شد و همچنین مدیران محکمترین ریسمان اتصال معلم و دانش آموز هستند وبرای حل مشکلات سیستم آموزش و پرورش باید بر مدرسه متمرکز شد که این امر جز با همراهی مدیر اجرایی نخواهد شد.

مدیرآموزش وپرورش خواف در پایان مراسم بر نقش پررنگ مدیر در مدارس تاکید کرد و افزود: یک مدیر توانمند باید دارای ویژگی هایی از جمله ۱_برنامه محوربودن۲_تعامل همه جانبه داشتن با اولیا۳_تکریم ارباب رجوع دربین همکاران۴_دغدغه دراستفاده بهیته از بیت المال۵_نظم در امور و رعایت عدالت بین همکاران باشد.

قابل ذکر است دراین مراسم هریک از معاونین و کارشناسان حراست و ارزیابی عملکرد پیرامون حوزه عملکردی خود سخنانی را ایراد نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.