کد خبر : 779
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 شهریور 1397 - 15:35

برگزاری همایش یادآوران حسینی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف

برگزاری همایش یادآوران حسینی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف

به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،حسن عرب با اعلام این خبر گفت:این مراسم با حضور مسئول هیئات مذهبی شهرستان در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف برگزار گردید. حجت‌الاسلام مروی دادستان شهرستان خواف گفت:امام حسین(ع) به ما نشان داد هیچ کاری از برپایی نماز مهم تر

به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،حسن عرب با اعلام این خبر گفت:این مراسم با حضور مسئول هیئات مذهبی شهرستان در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف برگزار گردید.

حجت‌الاسلام مروی دادستان شهرستان خواف گفت:امام حسین(ع) به ما نشان داد هیچ کاری از برپایی نماز مهم تر نیست و در ظهر عاشورا در دل جنگ شروع به خواندن نماز کرد ماهم باید همچون امام رفتار کنیم نه اینکه زمان سینه زنی به قدری طولانی شود که نماز صبح انسان قضا شود.

حجت‌الاسلام زنگنه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف گفت:مسجد و حسینه ها مهم ترین مراکز مبازه با جنگ نرم دشمنان و مرکز ترویج دین مبین اسلام است و ما باید در محرم و صفر که جوانان شور حسینی دارند شعور حسینی را هم به آنان بیاموزیم و بصیرت جوانان و نوجوانان که آینده داران این مرز و بوم هستند افزایش پیدا کند.

زنگنه گفت: برگزاری مراسم اهل بیت باید فهم ما را از دین بالا ببرد بنابراین باید گل محفل امام حسین (ع) سخنرانی باشد و به این بخش توجه بیشتری بشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.