کد خبر : 699
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 شهریور 1397 - 19:07

سیمان مجد خواف پیشنهاد افزایش سرمایه ۴ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی و آورده نقدی داد.

سیمان مجد خواف پیشنهاد افزایش سرمایه  ۴ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی و آورده نقدی داد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از بورس پرس در ادامه اعلام برنامه افزایش سرمایه شرکت ها ، قند تربت جام و سیمان مجد خواف از پیشنهاد 60 و 4 درصدی خبر دادند و داروسازی زهراوی هم درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها توضیح داد. به این ترتیب این سه

به گزارش خواف نیوز به نقل از بورس پرس در ادامه اعلام برنامه افزایش سرمایه شرکت ها ، قند تربت جام و سیمان مجد خواف از پیشنهاد 60 و 4 درصدی خبر دادند و داروسازی زهراوی هم درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها توضیح داد.

به این ترتیب این سه شرکت درحالی دیروز با رشد قیمت و صف خرید روبرو بودند که “قجام ” در نظر دارد سرمایه اسمی 31.2 میلیارد تومانی را از محل مطالبات و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها به 50 میلیارد تومان برساند.

“سخواف” قصد افزایش سرمایه اندک 4 درصدی از مطالبات و آورده نقدی و از بیش از 53 به 55.2 میلیارد تومانی دارد.

بهزاد محیط مافی مدیرعامل “دزهراوی” هم درباره اقدامات مربوط به افزایش سرمایه 150 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارائی ها توضیح به شرح زیر داد.

این شرکت اواخر سال گذشته برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی از مطالبات سهامداران و آورده نقدی را اعلام کرده و قرار بود و هست سرمایه اسمی را از 24 به 50 میلیارد تومان برساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.