کد خبر : 641
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1397 - 19:13

هفته ای خوش برای فوتبال و فوتسال خواف در استان

هفته ای خوش برای فوتبال و فوتسال خواف در استان

پایان هفته خوش و درخشان برای نمایندگان فوتبال و فوتسال شهرستان خواف در مسابقات استان. طی روز های پنج شنبه و جمعه چهار نماینده فوتبال و فوتسال شهرستان در مسابقات استانی با غلبه بر حریفان خود قدرت واقعی فوتبالیست های دیار میراث های ماندگار را به رخ حریفان کشیدند. در مسابقات فوتسال و دور برگشت

پایان هفته خوش و درخشان برای نمایندگان فوتبال و فوتسال شهرستان خواف در مسابقات استان.

طی روز های پنج شنبه و جمعه چهار نماینده فوتبال و فوتسال شهرستان در مسابقات استانی با غلبه بر حریفان خود قدرت واقعی فوتبالیست های دیار میراث های ماندگار را به رخ حریفان کشیدند.
در مسابقات فوتسال و دور برگشت گروه سوم جوانان استان خراسان رضوی در شهرستان تایباد دو تیم لوازم ورزشی ناصر و پارس نوین در گروه چهارتیمی بعنوان تیم های اول و دوم و با کسب حداکثر امتیاز به مرحله بعد این مسابقات صعود کردند.
هفته گذشته نیز دو نماینده نوجوانان فوتسال شهرستان تیم های آرایشی رویال و امیر سنگان پارسیان در مسابقات استانی موفق به صعود از گروه خود شدند.
در مسابقات فوتبال دسته دو بزرگسالان استان خراسان و در هفته سوم امروز جمعه در شهرستان تربت جام ابتدا تیم کوشک سلامی خواف با نتیجه ۲ بر ۱ بر شرکت زراعی تربت جام غلبه کرد و سپس علم و ادب سنگان خواف با نتیجه ۴ بر ۱ بر تیم شهرداری باخرز غلبه کرد تا همه نمایندگان شهرستان در مسابقات استانی موفق عمل کرده باشند.
به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان خواف دو تیم کوشک سلامی و علم و ادب سنگان روز سه شنبه ۲۰ شهریور در چمن انقلاب خواف و در هفته چهارم به مصاف حریفان تایباد و تربت جام خواهند رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.