کد خبر : 6068
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 20:50

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خواف برگزار شد

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خواف برگزار شد

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خواف با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خواف با حضور حسین سنجرانی، فرماندار شهرستان و دیگر اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد. در ابتدای این جلسه حسین سنجرانی،

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خواف با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خواف با حضور حسین سنجرانی، فرماندار شهرستان و دیگر اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حسین سنجرانی، فرماندار شهرستان خواف با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه، گفت: کتاب غذای روح است و این وظیفه ما است که با معرفی کتاب های مناسب این غذای روح را برای جامعه و به ویژه نسل جوان تأمین کنیم.

وی استفاده از روش های خلاقانه و جدید را در برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی برای ترغیب جامعه به سمت کتابخانه ها و علاقمندی به حضور در برنامه ها را بسیار مهم دانست.

فرماندار شهرستان خواف همکاری، همراهی و هم افزایی سایر دستگاه های اجرایی شهرستان را برای تسریع حرکت در مسیر دانایی و آگاهی را حائز اهمیت دانست.

در ادامه فاطمه متولی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خواف با اشاره به فرارسیدن بیست و نهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه کتابخانه های عمومی همواره در تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه بوده اند. امسال نیز همچون سالیان گذشته امیدواریم بتوانیم با همکاری و همیاری سایر دستگاه های اجرایی بیش از پیش در تحقق شعار هفته کتاب سالجاری با عنوان «جالی خالی را با کتاب خوب پر کنیم» اقدامات موثرتر و مفیدتری انجام دهیم.

وی همچین با اشاره به تمدید مهلت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خواستار مشارکت حداکثری سایر دستگاه های اجرایی در برگزاری این جشنواره شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خواف در پایان به تشریح برنامه های هفته کتاب پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.