کد خبر : 4297
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 14:12

دهگردشی نماینده مجلس و سرپرست فرمانداری در شهرستان خواف

دهگردشی نماینده مجلس و سرپرست فرمانداری در شهرستان خواف

سرپرست فرمانداری شهرستان خواف در دهگردشی روستاهای این شهرستان از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و مشکلات مردم قرار گرفت. فرماندار شهرستان خواف در دهگردشی روستاهای این شهرستان از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و مشکلات مردم قرار گرفت. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف روز گذشته

سرپرست فرمانداری شهرستان خواف در دهگردشی روستاهای این شهرستان از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و مشکلات مردم قرار گرفت.

فرماندار شهرستان خواف در دهگردشی روستاهای این شهرستان از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و مشکلات مردم قرار گرفت.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف روز گذشته دهگردشی سرپرست فرمانداری شهرستان به اتفاق محمود نگهبان نماینده مردم شهرستانهای خواف رشتخوار و تعدادی از مسئولین دستگاه های اجرایی به روستاهای چهارده، سراب ،بندیوان ورزداب از توابع بخش سلامی خواف انجام شد.


عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری  شهرستان خواف در این دهگردشی عنوان نمودند که با توجه به کم شدن اعتبارات مشکلات روستاها زیاد شده ولی مسئولین شهرستان تمام تلاششان را انجام می دهند تا مشکلات روستائیان  مرتفع گردد برخی مشکلات باید از طریق مراجع استانی پیگیری شود که زمان بر است .دهگردشها موجب همدلی و تعامل در بین اهالی روستاها و مسئولان  می شود و این باعث  خدمت رسانی بیشتر و سرعت بخشیدن به امور عنوان کرد  .

آقای سپهری در این دهگردشی از نزدیک به بررسی مسائل، مشکلات و درخواستهای مردم پرداخت و دستورات لازم در جهت پیگیری و رفع مشکلات آنها را به دستگاههای مربوطه صادر نمود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.