کد خبر : 3414
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 17:03

تاخیر در انتخاب فرماندار؛ ظلم به مردم شهرستان خواف

تاخیر در انتخاب فرماندار؛ ظلم به مردم شهرستان خواف

  تاخیر در انتخاب فرماندار؛ ظلم به مردم شهرستان خواف باید از استاندار خراسان رضوی پرسید که چرا شهرستان خواف فرماندار ندارد؟ یکی از مصادیق حقوق شهروندی توسعه و پیشرفت است؛ حق مردم یک منطقه است که هر روز بیش از گذشته پیشرفت کنند، اما ادامه این روند بر خلاف حقوق شهروندی است خواف شهرستانی

 

تاخیر در انتخاب فرماندار؛ ظلم به مردم شهرستان خواف

باید از استاندار خراسان رضوی پرسید که چرا شهرستان خواف فرماندار ندارد؟ یکی از مصادیق حقوق شهروندی توسعه و پیشرفت است؛ حق مردم یک منطقه است که هر روز بیش از گذشته پیشرفت کنند، اما ادامه این روند بر خلاف حقوق شهروندی است
خواف شهرستانی محروم با مردمی مظلوم است که از بی برنامگی، عقب ماندگی ها و مشکلات عدیده ای رنج می برد. مردم امیدوارند با تدبیر مدیران توانمند لااقل به برخی از مطالبات شان برسند. فقدان فرماندار در شهرستانی چون خواف با وجود معادن سنگ آهن و انرژی های تجدیدپذیر که در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است، باعث عقب ماندگی بیشتر آن می شود.
ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری «تصدی بیش از یک پست سازمانی را برای کلیه کارمندان دولت ممنوع اعلام کرده و در لحاظ ضروری تصدی بیش از یک پست سازمانی حساس به صورت سرپرستی حداکثر ۴ ماه را بلامانع می داند.» سرپرست فرمانداری طبق قانون به مدت ۴ ماه می تواند سرپرستی آنجا را داشته باشد و تمام وظایف خود را به عنوان کسی که آنجا مسئول است و به عنوان فرماندار انجام دهد که البته این زمان در شهرستان خواف وارد هشتمین ماه خود شده است.
این که مسئولان افرادی را به صورت طولانی مدت به عنوان سرپرست یک اداره معرفی کنند در تعارض با حق مردم است زیرا اگر فرد انتخاب شده لیاقت دارد باید بعد از مدت کوتاهی حکم مدیریت او صادر شود و اگرشرایط آن پست را ندارد نباید اجازه دهند به مردم ظلم شود ادامه این وضعیت، ظلم به مردم و به منزله توهین به مردم فرهیخته این خطه است.
حال با توجه به شرایط موجود می طلبد از سوی استاندار خراسان رضوی تدبیری اندیشیده شود که صندلی فرماندارخواف بیش از این خالی نماند و به زودی فردی کارآمد و امتحان پس داده که بتواند سکاندار خوبی برای مردم باشد بر صندلی فرمانداری آن تکیه زند.

منبع: کانال خبری سلامی نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.