کد خبر : 2076
تاریخ انتشار : جمعه 12 بهمن 1397 - 4:45

علمدار سلامی قهرمان جام حذفی فوتبال شهرستان خواف شد.

علمدار سلامی قهرمان جام حذفی فوتبال شهرستان خواف شد.

تیم علمدار سلامی قهرمان لیگ دسته یک فوتبال شهرستان خواف شگفتی ساز شد و امروز در فینال مسابقات جام حذفی فوتبال شهرستان خواف و در آخرین بازی فوتبال شهرستان در فصل ۹۷ در حضور پرشور تماشاگران و تقریبا منلو از تماشاگر چمن انقلاب در یک بازی زیبا توانست حریف لیگ برتری خود پرسپولیس قاسم آباد

تیم علمدار سلامی قهرمان لیگ دسته یک فوتبال شهرستان خواف شگفتی ساز شد و امروز در فینال مسابقات جام حذفی فوتبال شهرستان خواف و در آخرین بازی فوتبال شهرستان در فصل ۹۷ در حضور پرشور تماشاگران و تقریبا منلو از تماشاگر چمن انقلاب در یک بازی زیبا توانست حریف لیگ برتری خود پرسپولیس قاسم آباد را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.
این بازی در یک هوای بسیار عالی و در حضور مسئولین شهرستان و شوراهای شهرهای قاسم اباد و سلامی و تعدادی دیگر از مسئولین این دو شهر، ریاست هیات فوتبال و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواف آقایان سلیمانی و شاهرخی، روسای هیات های فوتبال بخش های سلامی و قاسم آباد و فرمانده ناحیه سپاه شهرستان خواف جناب سرهنگ نطاق و انبوه تماشاگران باوقار سلامی و قاسم آباد و قضاوت داوران جوان شهرستان آقایان پیمان تیموریان ، گمنام و بلیغ برگزار شد.
در بازی زیبا و تماشاگر پسند دو تیم علمدارسلامی و پرسپولیس قاسم آباد این تیم علمدار بود که توانست با تک گل ارزشمند خود دومین مقام قهرمانی خود در سال جاری را بدست آورد تا بعنوان نماینده دوم شهرستان به مسابقات استانی راه پیدا کند.
این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از لیگ برتر و دسته یک و دسته دو از اوایل آذر ماه شروع شده بود.
مدال های قهرمانی بازیکنان و کاپ قهرمانی در حضور مسئولین که تقریبا تمان بازی را از نزدیک شاهد بودند به تیم قهرمان اهدا شد.

هیات فوتبال قهرمانی تیم علمدار سلامی را خدمت بازیکنان و کادر فنی این تیم و مردم فوتبال دوست شهر سلامی تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت برای این تیم در مسابقات استانی را دارد.

بازی امروز یک بازی بسیار عالی و جوانمردانه از دو تیم بود و سال ها خاطره حضور تماشاگران و مسئولین شهرستان در خاطرات تک تک بازیکنان باقی خواهد ماند

هیات فوتبال شهرستان خواف.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.