کد خبر : 1982
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 دی 1397 - 16:55

اختصاص ۱۷ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض برای پروژه‌های انتقال آب در خواف

اختصاص ۱۷ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض برای پروژه‌های انتقال آب در خواف

مدیر جهاد کشاورزی خواف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از خواف گفت: در سال جاری مبلغ ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های لوله‌گذاری منابع آبی این شهرستان اختصاص یافته است. رحمان دادپور بیان کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و به منظور مدیریت و بهره‌وری آب‌های زیرزمینی اجرای پروژه‌های انتقال آب با هدف

مدیر جهاد کشاورزی خواف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از خواف گفت: در سال جاری مبلغ ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های لوله‌گذاری منابع آبی این شهرستان اختصاص یافته است.

رحمان دادپور بیان کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و به منظور مدیریت و بهره‌وری آب‌های زیرزمینی اجرای پروژه‌های انتقال آب با هدف جلوگیری از هدر رفت آب در دستور کار قرار گرفته است،.

وی افزود: این اعتبار برای اجرای حدود ۴۰ کیلومتر لوله‌گذاری در منابع آبی شهرستان اختصاص یافته که عملیات انتقال کلیه لوله‌ها به محل پروژه‌ها انجام شده که حدود 40 درصد از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و باقی مانده این طرح‌ها تا ابتدای کشت بهاره اجرا می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی خواف خاطرنشان کرد: به ازای هر کیلومتر لوله‌گذاری سالانه ۵۰ هزار متر مکعب و در مجموع با اجرای کامل این پروژه‌ها در سطح شهرستان حدود 2 میلیون متر مکعب آب در سال صرفه‌جویی می‌شود  که این مقدار معادل یک منبع آبی با دبی ۶۵ لیتر در ثانیه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.