کد خبر : 1822
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 17:48

به بهانه حضور تیم والیبال منابع طبیعی(نماینده خواف) در سوپر لیگ استان خراسان رضوی

به بهانه حضور تیم والیبال منابع طبیعی(نماینده خواف) در سوپر لیگ استان خراسان رضوی

🔸والیبال در شهرستان خواف جزو رشته های پرطرفدار و مطرح بوده و هست. 🔸اگر از دوران تکرار نشدنی و غرورآفرین والیبال خواف در اواخر دهه ۶۰ بگذریم، شاید بتوان زمان کنونی را یکی از عصرهای طلایی خواف در این رشته بدانیم، چرا که هم اکنون تیم منتخب خواف(منابع طبیعی) در سوپر لیگ استان در مقابل

🔸والیبال در شهرستان خواف جزو رشته های پرطرفدار و مطرح بوده و هست.
🔸اگر از دوران تکرار نشدنی و غرورآفرین والیبال خواف در اواخر دهه ۶۰ بگذریم، شاید بتوان زمان کنونی را یکی از عصرهای طلایی خواف در این رشته بدانیم، چرا که هم اکنون تیم منتخب خواف(منابع طبیعی) در سوپر لیگ استان در مقابل قدرت های والیبال خودنمایی می کند.
🔸زحمات ریاست اداره ورزش و جوانان و هیات والیبال در راه اندازی این تیم قابل تقدیر است اما نمی توان از نقش مهندس گندمکار در احیای والیبال خواف چشم پوشی کرد.
🔸امیر حسین گندمکار از دورانی که به عنوان کارمند در اداره منابع طبیعی مشغول به کار بود تا زمانی که مدیریت این اداره را بر عهده گرفت همیشه یار و یاور والیبال بود.
🔸وی با وجودی که یک مدیر غیر بومی است اما بسیار بیشتر از برخی بومی ها برای این رشته ورزشی دل سوزانده و با حمایت های مادی و معنوی خود باعث دلگرمی اهالی ورزش شهرستان به خصوص والیبالی ها شده است.
🔸کانال خبری-تحلیلی شهرستان خواف به پاس زحمات خالصانه مهندس گندمکار در کمک به ورزش، به نمایندگی از مردم شهرستان و جامعه ورزش خواف از ایشان تقدیر و تشکر نموده و برای تیم والیبال منابع طبیعی در مسابقات استانی آرزوی موفقیت می کند.

منبع: کانال خبری تحلیلی شهرستان خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.