کد خبر : 983
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 - 10:04

فوت یک دانش آموز خوافی از کلاس درس تا درمانگاه

فوت یک دانش آموز خوافی از کلاس درس تا درمانگاه

حال جسمانی یک دانش آموز خوافی روز گذشته 17مهرماه در کلاس درس بد شد و دقایقی بعد از انتقال به مرکز درمانی فوت کرد. در همین خصوص مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف با تایید این خبر اظهار کرد: دانش آموزی به نام رحمان رحمانی از اهالی روستای سده شهرستان خواف که در پایه دوازدهم

حال جسمانی یک دانش آموز خوافی روز گذشته 17مهرماه در کلاس درس بد شد و دقایقی بعد از انتقال به مرکز درمانی فوت کرد.

در همین خصوص مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف با تایید این خبر اظهار کرد: دانش آموزی به نام رحمان رحمانی از اهالی روستای سده شهرستان خواف که در پایه دوازدهم علوم تجربی دبیرستان شهید فیوج روستای چمن آباد از توابع خواف مشغول به تحصیل بود حوالی ظهر روز گذشته در کلاس درس بدحال می‎شود.

احمد قادری برآبادی با اظهار تسلیت و ابراز همدردی از سوی مجموعه فرهنگیان و دانش آموزان منطقه با خانواده دانش آموز متوفی در ادامه شرح ماجرا اظهار کرد: مدیر مدرسه پس از اطلاع از این موضوع، برای اعزام بیمار با اورژانس 115 شهر سلامی تماس می‌گیرد اما به علت طولانی بودن فاصله اورژانس با مدرسه، خودش دانش آموز را با خودروی شخصی به درمانگاه چمن آباد می‎رساند.

وی افزود: گویا در لحظات اولیه ورود به درمانگاه، دانش آموز بیمار تنفس داشته اما علی‌رغم تلاش پزشک حاضر در درمانگاه، این دانش آموز در لحظات اولیه معاینات پزشکی فوت می‌کند.

قادری گفت: جسد متوفی با هماهنگی پاسگاه انتظامی منطقه مزبور برای انجام مراحل پزشکی قانونی به بیمارستان 22 بهمن خواف منتقل شد تا علت یا علل واقعی فوت وی مشخص شود.

حدود 31 هزار دانش آموز در مقاطع چهارگانه آموزشی خواف در سال تحصیلی جاری مشغول به تحصیل هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.