کد خبر : 967
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 مهر 1397 - 16:58

عبدالرضا سپهری در نشست مجمع مشورتی بانوان : مجمع بانوان راهی برای حضور واقعی زنان در تصمیم سازی‌ها است

عبدالرضا سپهری در نشست مجمع مشورتی بانوان : مجمع بانوان راهی برای حضور واقعی زنان در تصمیم سازی‌ها است

نشست مجمع مشورتی بانوان شهرستان با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف و  اعضای اصلی  مجمع مشورتی بانوان شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف هدف از برگزاری مجمع مشورتی زنان را ، راهی برای حضور

نشست مجمع مشورتی بانوان شهرستان با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف و  اعضای اصلی  مجمع مشورتی بانوان شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف هدف از برگزاری مجمع مشورتی زنان را ، راهی برای حضور واقعی زنان توانمند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها برشمرد و افزود: قطعاً حضور بانوان توانمند و بیان نقطعه نظرات و ایده های جدید می تواند در زمینه گسترش فرهنگ سازی و نهادینه نمودن حضور بانوان  در منطقه کارساز باشد.
وی خاطر نشان کرد: نقش و جایگاه بانوان در اداره امور شهرها باید بسیار پررنگ تر از وضع موجود باشد.
این مقام عالی ازدواج های زودهنگام و ازدواج های فامیلی را به عنوان مهمترین و پرخطرترین آسیب در سطح شهرستان بر شمرد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی در سطح بخش ها و روستاها و اطلاع رسانی از پیامد ها و مخاطرات این دو آسیب می تواند در راستای کاهش این آسیب ها مسمر ثمر واقع گردد.
سپهری تصریح کرد : خوشبختانه امروز شاهدیم زنان منطقه خواف نسبت به سالهای گذشته از پیشرفت قابل توجهی برخوردارند . بایستی زنان با حضور پررنگ خود در جامعه علاوه بر ایفای نقش خانه داری، گوشه ای از کار را گرفته و به زنان و دختران منطقه خود نیز خدمت کنند و سنت های غلط را شکسته و سطح آگاهی خانواده ها را افزایش دهند.
سرپرست فرمانداری خواف در ادامه از استقبال زنان از پارک بانوان ابراز خوشنودی کرد و افزود: تلاش می کنیم تا بتوانیم  فضای پارک را گسترش داده و  بازارچه بانوان را نیز ارتقاء دهیم .
افزایش اعتبارات در حوزه ورزش و فرهنگی ، احداث خانه سالمندان و افزایش تعداد پارک بانوان در محدوده ای دیگر از شهرستان ز مطالباتی بود که در جلسه مجمع مشورتی بانوان توسط اعضاء مطرح گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.