کد خبر : 396
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 - 11:11

پیام تبریک فرماندار شهرستان خواف به مناسبت آغاز هفته دولت

پیام تبریک فرماندار شهرستان خواف به مناسبت آغاز هفته دولت

  محمد رضا پهلوان نژاد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر طی پیامی هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان تبریک گفت. به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم هفته دولت فرصتی است تا

 

محمد رضا پهلوان نژاد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر طی پیامی هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان تبریک گفت.
به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت فرصتی است تا کارنامه خدمتگزاری دولت تدبیر و امید را مرور نموده و با الهام گرفتن از شایستگی های دولتمردان شهید رجایی و باهنر مسیر پرفراز و نشیب خدمتِ بی منت را تداوم بخشیده و همواره با خود یادآوری کنیم که نظام با ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران گرانقدر به دست ما رسیده است.
بر ما فرض است تا قدر آن را دانسته و خدمت را بعنوان عبادت در محضر خدا تلقی نموده و برای خدمتگزاری بیشتر به مردم و پیشرفت بیش از پیش ایران اسلامی تلاش نماییم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت ، بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان خواف تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ، اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
محمد رضا پهلوان نژاد
فرماندار شهرستان خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.