کد خبر : 93
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397 - 12:51

اختصاص بودجه برای چهاربانده کردن محور تربت حیدریه تا سنگان خواف

اختصاص بودجه برای چهاربانده کردن محور تربت حیدریه تا سنگان خواف

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ردیف بودجه ملی برای چهاربانده کردن محور تربت حیدریه تا سنگان خواف خبرداد.  به گزارش خواف نیوز به نقل از خبر گزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، محمود نگهبان سلامی امروز در جمع مردم  در مسجد جامع شهر جنگل رشتخوار گفت: عملیات خاکبرداری و

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ردیف بودجه ملی برای چهاربانده کردن محور تربت حیدریه تا سنگان خواف خبرداد.

 به گزارش خواف نیوز به نقل از خبر گزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، محمود نگهبان سلامی امروز در جمع مردم  در مسجد جامع شهر جنگل رشتخوارختصاص ردیف بودجه ملی برای چهاربانده کردن محور تربت حیدریه تا سنگان خواف گفت: عملیات خاکبرداری و زیرسازی این طرح با 11 میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است.

وی با اشاره به انجام توافق بین شرکت «ایمیدرو» و وزارت راه و شهرسازی در خصوص تأمین اعتبار لازم برای اجرا و تکمیل این طرح ملی افزود: بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار برای چهاربانده کردن محور پرتردد تربت حیدریه، رشتخوار، خواف لازم است که ، مقررشد 100 میلیارد تومان برای اجرای فاز نخست آن اختصاص یابد.

نگهبان سلامی گفت: عملیات اجرایی این طرح از دو سمت شهرستان های تربت حیدریه و خواف شروع شده است تا مدت زمان اتمام و بهره برداری از طرح کوتاه شود.

طول محور تربت حیدریه تا سنگان خواف بیش از 100 کیلومتر است که در سالهای اخیر بدلیل ترافیک بالای کامیون های حمل سنگ آهن و بروز سوانح متعدد، به جاده مرگ مشهور شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.