کد خبر : 67
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 20:01

نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف دایر شد

نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف دایر شد

به گزارش خواف نیوز فرماندار خواف از افتتاح و استقرار دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف با حضور دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن با حضور معاونت معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی و ریاست سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی خبر داد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛

به گزارش خواف نیوز فرماندار خواف از افتتاح و استقرار دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف با حضور دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن با حضور معاونت معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی و ریاست سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ محمد رضا پهلوان نژاد فرماندار شهرستان خواف اظهار داشت:  با پیگیری های متعدد انجام شده در 4 سال گذشته از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توسط فرمانداری و نماینده مردم شهرستانهای خواف روشتخوار در مجلس شورای اسلامی و موافقت شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی معدن کشور ، امروز شاهد افتتاح نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف هستیم .
وی با بیان توضیحاتی در خصوص وضعیت فعالیت های معدنی در شهرستان در قبل از سال 92 و بعد از آن تاکید نمود که با توجه به اقدامات انجام شده در سالیان اخیر شاهد شفافیت و قانونمند شدن هر چه بیشتر این گونه فعالیت ها در شهرستان می باشیم.
پهلوان نژاد ضمن تاکید بر لزوم حضور مستمر مسئولین فنی در محل معادن ، از سازمان نظام مهندسی معدن خواست که بر انجام این امر مهم که خود باعث پیشگیری از برخی مشکلات و حوادث در معادن می گردد نظارت مداوم داشته باشند.
گفتنی است نمایندگی خواف در استان پس از گناباد و سبزوار سومین دفتر نمایندگی شهرستان ها ی باشد و پس از این اعضای سازمان نظام مهندسی و فعالان بخش معدن در شهرستان های خواف، رشتخوار ، تایباد  و باخرز می توانند جهت دریافت خدمات به این نمایندگی مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.